zondag 16 september 2012

Gouden Huwlijk.



Gemaakt voor een Gouden Huwlijk.

Beter dan mijn verwachting. Ik heb er 10 uur voor bereiding aan gehad. De taart zelf maken was ook weer acht uur maar dat zie je er dan ook wel van af. Ik heb deze taart lekker om mijn gemak gemaakt. Geen stress, zou die wel op tijd klaar zijn? Of hoeveel uur heb ik nog? Gelukkig niet, ben er echt super trots op.

Wat zit er in?
De bovenste laag is vanille biscuit, gevuld met bokkenpootjesvulling en slagroom, afgesmeerd met amaretto crème.



De 2de laag was een dummie (gevuld met piepschuim.)
De onderste laag was gevuld met aardbeienslagroom met verse aardbeien, en crème suisse, afgesmeerd met amaretto crème.
Klinkt lekker vind je ook niet? Ik wel. Alle decoratie heb ik zelf gemaakt. En dat was ook nog een werk. Maar ik ben er super blij mee.

Ik heb nog een smsje gehad dat hij lekker was en dan ben ik ook weer helemaal blij.
Groetjes.,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten