woensdag 27 juni 2012

Make-up Taart

Toen was het zo ver. Mijn nichtje werd 6 afgelopen weekend. Ik had voor mijn verjaardag een boek van Debbie Brown gekregen en daar had ze dus een make-up taart ingezien. Toen me tante kwam vragen of ik een taart voor haar wou maken wist ik natuurlijk al meteen wat voor een taart dat moest worden. De make-up taart, ik verzin er graag zelf wat andere dingen bij dan een taart klakkeloos over te nemen dus wat Andre vormen en kleuren wat ander make-up er bij maar het is zeker geïnspireerd op de taart van Debbie Brown.

Wat voor een vulling er in moest komen mocht ik zelf weten tot dat ze op de verjaardag van mijn oom de vulling van een laag verse aardbeien en een laag citroenkwarktaart hadden geproefd moet dat het maar worden. Maak niet uit want dat was ik toch al van plan.
Met heel veel plezier heb ik aan deze taart gewerkt. Hij is helemaal geworden zo als ik had gehoopt. Lekker veel felle kleuren in de taart.
De taart was een groot succes hoorde ik achter af, mijn nichtje was er echt super blij mee. Daar gaat het ook om. Jammer dat ik er zelf niet kon zijn want ik ging lekker een weekendje weg, want haar reactie was goud waar volgens mijn moeder.
Weer veel geleerd van deze taart, maar goed ook want dat is ook mijn doel. Het zou niet goed zijn als je alles meteen wist  en je nooit fouten zou maken


Als je vragen hebt laat ze achter bij de reacties, feedback welkom.

3 opmerkingen:

  1. je zou er bijna mee op stap gaan, zo'n mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De jarige was inderdaad erg blij met de taart! Het zag er super mooi uit met oog voor detail. De vulling was lekker en luchtig. De kinderen genoten ervan nagellak, oogschaduw en lipgloss te eten! Zeer geslaagde taart, ging volledig op. Bedankt Janna!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha mooi dat hij zo goed in de smaak is gevallen. Leuk dat ze hem mooi vonden dat is ook wel een beetje de bedoeling.

      Groetjes,,

      Verwijderen