dinsdag 3 april 2012

Omdat ze zo leuk zijn... Nog maar een keertje


Me moeder trakteert altijd op haar werk. Iedereen is ook al vriendjes met mij omdat ik , als ik daar ga werken, nog wel eens wat voor de afdeling mee wil nemen. Nu is mij moeder jarig en daarom wou ze trakteren. Super leuk natuurlijk en toen ze de cupcakes voor me oma en opa zag zei ze:"Die wil ik ook alleen dan we grote cupcakes." Natuurlijk kon ik tegen z'n aanbod geen nee zeggen dus ben ik zondag meteen gaan bakken.


Ik heb tegenwoordig een nieuwe oven en daar passen 2 rekken in dus eerst maar naar de action voor nog een muffinvorm (dat gaat sneller). Had ik natuurlijk weer geluk dat het koopzondag was. Toen ik eenmaal thuis was gekomen maar meteen gaan bakken.

De cupcakes zijn blauw/groen van binnen. En net zo als de cupcakes van me oma en opa is de cupcake eerst in de fondant gedoopt, Hierna een toef van botercréme en een bloemetje. Toen ik ze in de koelkast wou zetten had ik maar 4 planken nodig. En de koelkast is ook meteen weer ruim als de cupcakes eruit zijn. Me ouders mogen wel blij zijn met z'n lieve dochter die ruimte maakt (voor haar natuurlijk) in de koelkast.
Koelkast vol cupcakes

Binnenkort (als ik weet hoe het fototoestel van me ouders werkt) komen er betere foto bij dit artikel.

Laat een reactie achter wat je van de cupcakes vondKlik hier voor de cupcakes van mijn opa en oma,

1 opmerking:

  1. Ze waren absoluut verrukelijk
    Eigenljk zoals volgens mij wel alles wat uit jou handen komt!!!!:):D:P

    BeantwoordenVerwijderen