zondag 1 april 2012

Cupcakes

 Toen ik een paar dagen voor de verjaardag bij mijn opa en oma was vertelde me oma dat ze bij het Leger Des Heils zouden gaan trakteren. Slagroomsoesjes, dus toen zei ik meteen dat ik ook wel cupcakes wou maken. Die zijn toch ook een stuk leuker. Nou dat mocht wel maar ze moesten wel klein zijn. Dus ik ben thuis maar aan het bakken geslagen.

Mijn opa en oma zijn altijd ongeveer op dezelfde tijd jarig. En dan geven ze samen een feestje en dan wordt ik gevraag of ik de taarten wou maken. Dit keer mocht ik er 3 maken; Appel-, Kwark- en Aardbeientaart (hier heb ik jammer genoeg geen foto van. De taarten waren al half op toen ik dacht laat ik eens een foto maken). Toen ik de aarbeien taart uit de doos haalde zei
me opa steeds; Kind wat kun je dat mooi, echt heel mooi. Hij was zo trots op me.

Eerst heb ik de cupcakes door glazuur fondant gehaalt. Hierna heb ik een toef van botercreme met vanille smaak erop gedaan. En uit eindelijk heb ik er een bloemetje van fondant opgemaakt. het waren er 35 dus viel mee hoeveel ik er moest maken.

Ik heb vandaag de reacties gehoord hoe ze hem vonden. Natuurlijk veel beter dan slagroomsoesjes. En oowh wat leuk dat hun kleindochter dat had gemaakt. Dan ben je natuurlijk wel weer trots als je dat hoort.

Laat een reactie achter wat jij van de cupcakes vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten