woensdag 28 maart 2012

Potjes Potjes en nog mee Potjes

Bij de ikea kun je echt  hele leuk potjes, schaaltjes, kommetjes, en andere dingen voor je keuken. Ik kan daar echt een uren ronddwalen en dan bedenken wat je er allemaal mee kan doen en hoe handig het wel niet is. Soms heb ik dan zo inpuls en dan koop ik het ook. Dat had ik nu dus ook. 


 
Wat heb ik gekocht. Ik heb grote potten gekocht. Deze potten hebben een inhoud van 1 liter dus er kan wel wat in. Hier in wil ik mijn bakmixen doen. Ik gebruik bakmixen van Funcakes en ik vind het handiger om dan z'n pot te pakken dan elke keer een 5 kilo zak.

Verder heb ik 4 kleine potjes gekocht en die kan je recht neerzetten maar ook iets schuin neerzetten. Ze hebben een handige draaidop. Hierin wil ik dan bakpoeders, vanillesuiker an andere kleine poeders doen. 

Ik heb ook nog een blanda gekocht dit is een schaaltje en hier in kan je dan gewoon bakken dus bij mij komt dit schaaltje dan ook gewoon bij de bakblikken te liggen. Je heb vier verschillende maten schaaltjes en ik heb nu de twee middelste en dit zijn denk ik ook wel de twee meest gangbare. De andere twee zijn namelijk of heel groot of echt ienimienie

Vragen en opmerkingen zijn welkom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten