woensdag 28 maart 2012

Bloemetjes



Toen mijn oma jarig was hadden we met de familie het idee om kaartjes te geven voor: Soldaat van Oranje. Toen zochten ik en me moeder een leuk en orgineel idee om de kaarten te geven. In de Mjam stond een heel leuk bakje waar ze cupcake bloemetjes in hadden gedaan en dat zag er zo gezellig uit dus met dat idee aan de slag te gaan.


Me moeder en ik naar de action daar dit leuke mandje gekocht en toen maar cupcakes gaan bakken. Door de cupcakes hadden we groene kleurstof gedaan. Van fondant hebben we bloemetjes uitgestoken met uitstekers. En uiteindelijk is hij mooier geworden dan dat ik ooit had durven hopen. Ik was al bang dat hij snel kaal zal lijken maar dat was zeker niet het geval. Om het mandje hadden we de kaarten vast gebonden en toen hebben we hem ingepakt.

Toen we bij het etentje de mand aan me nicht gaven was het echt: Wat een leuk boeketje. Waar op ik meteen zei:"de bloemen zijn cupcakes". Toen vond ze hem nog leuker en wou je hem ook al niet meer aan me opa en oma geven.

Niet duur en heel orgineel en snel te maken. Ik heb zelf verschillende maten cupcakes gebruikt en ook nog kleine roosjes van fondant er tussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten