woensdag 18 april 2012

Cadeautje..,

Weer iets leuks, en ik ben jarig geweest dus zo af en toe zie je wat voorbij komen wat ik heb gekregen dat komt omdat ik maar weinig tijd hebben om een heel artikel te maken van wat ik heb gekregen dus daarom dat ik het per item doe.

  Dit wou ik zou graag. De zondag voordat ik jarig was moest ik even naar de Jamin (natuurlijk wanneer niet hé) dus toen zag ik deze leuke bakpannetjes staan. En deze zijn zo leuk echt schattig (ook al was het moeilijk echt in te schatten hoe groot ze waren.) Maar nu heb ik ze eindelijk want ik wou ze zelf al halen maar dat mocht niet.

Tasty-Fill Mini Cake Pan Set van Wilton. Er zitten 4 bakblikken in. En dan bak je er bijvoorbeeld biscuittaart in en dan heb je een hole binnen kant en die kun je dan vullen met vulling naar keuze. Er zit ook een boekje bij met recepten maar dat is in het Engel sen dan heb je cups en ik vind omrekenen niet zo leuk dus dan maar op de gok. Ik weet niet hoeveel er ingaat dat mag ik natuurlijk zelf uitzoeken maar ze zijn zo lief dus dat maakt het ook allemaal weer goed.

Ik heb echt al zoveel ideeën maar dat laat ik allemaal nog zien. Je zult de bakblikken nog wel vaker voorbij zien komen.

Hebben jullie dit setje ook en weet iemand hoeveel er in gaat of heb jij nog leuke tips, laat het me dan even weten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten