dinsdag 5 maart 2013

Revieuw: Crafty Cook.

Een tijdje geleden heb ik deze set gekocht. Een spuitzak & decoratieve tuitjes staat er op de verpakking. Ik zag ze staan bij de kook afdeling van de Intratuin. Ze hingen aan rek en daar boven hing dan een tv'tje met een video van het product. Meestal geloof ik niet zo in van die dingen. Het is net een tell sell z'n video, meestal als je het koopt valt het zo tegen omdat het op de video allemaal zo makelijk lijkt. Toch maar gekocht en uit eindelijk belanden het op mijn dressoir.


Elke keer als ik ze zag staan dacht ik: Binnenkort maar eens even uit proberen. (Dat bleef dus bij denken.) Hij waren volgens mij tussen de 5á10 euro dus de prijs viel wel mee. Toen ik vandaag slagroom aan het kloppen was voor mijn cakejes hield ik heel veel slagroom over. Meestal gaat dat naar mijn zusje alleen vandaag dacht ik laat ik eens dat setje boven op mijn dressoir maar eens gaan uitproberen.

In de doos zit
  • 5 verschillende spuitjes
  • Verbindingsstukje
  • Een spuitzak.
Ziet er verder wel allemaal prima uit behalve die spuitzak. Die heb ik ook niet gebruikt want ik vind hem behoorlijk klein en niet echt mijn ding. Ik heb het gewoon met mijn plastic wegwerpspuitzakken uitgeprobeerd.

De spuitjes en het verbindingsstukje zien er kwalitatief goed uit. Het is niet van dat hele dunne plastic. De spuitjes zijn wel heel erg breed dus voor kleine cupcakes is het niet echt weggelegd.

Wat vind ik ervan:

Je kan er leuke en aparte vormen mee maken. Ik heb er zelf een beetje mee lopen spelen en ik vind het wel een oké setje. De bloemenspuit vond ik zelf wel een mooi resultaat geven. De twee kartel vond ik zelf niet echt bijzonder reslutaat geven met slagroom, maar misschien met een crème wel. Die andere twee spuitjes geven ook wel een leuk motiefje. De grove iets mooier vond ik zelf. Leuk om dan de binnenkant te vullen met een lekker jam bijvoorbeeld.

Je hoeft het niet te kopen omdat het zo speciaal is. Ik vind het wel leuk om te hebben een keer wat anders. Die spuitzak die erbij zat heb ik meteen de kliko ingedaan, jammer had er dan een wegwerp bij gedaan. Je betaald er niet echt teveel voor. Op het filmpje die bij het display hing ging het inderdaad beter dan bij mij thuis maar dat is altijd.



Groetjes.,

3 opmerkingen:

  1. Ook ik heb een crafty cook gekocht (5 euro).

    Tot nu toe alleen met slagroom gewerkt en dat gaat goed.
    Ik moet zeggen dat de spuitzak die erbij zit goed werkt, heb het ook met de plastic wegwerpzakken geprobeerd maar was daar niet zo tevreden over.

    Ik ben erg tevreden met het product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik heb ook zo een set gekocht maar hoe zet je die spuitzak op die stukjes krijg het niet voor elkaar misschien klinkt dat dom maar sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ik heb ook zo een set gekocht maar hoe zet je die spuitzak op die stukjes krijg het niet voor elkaar misschien klinkt dat dom maar sorry

    BeantwoordenVerwijderen