maandag 13 augustus 2012

Nieuwe Krabbers.

Ik ben op vakantie geweest in Frankrijk. Dichtbij Luxemburg  en België dus bij de grens. Paar jaar geleden ben ik ook in Luxemburg op vakantie geweest en daar hadden ze z’n leuk winkel centrum daar wou ik dus nog wel een keer heen. Wij dachten dat het maar een half uur rijden was maar dat was dus wel even iets langer. Maar dat bederft natuurlijk de pret niet. Wij hebben er een hele dag voor uit getrokken en het was de moeite waard.





Het hele moraal van dit verhaal is volgens mij dat ik 2 super fijne krabbers heb gekocht ik Luxemburg, maar het is ook zo saai als er maar drie zinnen staan en geen verhaal en dan weten jullie ook weer iets meer van mijn leventje.
Dus zo als ik net al schreef heb ik twee nieuwe krabbers gekocht. Ik gebruik krabbers echt overal voor tijdens het bakken. Vooral gebruik ik ze om pannen en bakjes leeg te
“krabben”.
De krabbers zijn van het merk La Folies des Macarons en mijn Frans is echt belabberd dus ik zou echt niet weten wat het betekend. Er staat ook nog op de verpakking Corne de pâtissier. Denk niet dan dat het merk is maar het zou natuurlijk best kunnen. Als iemand het weet mag die het best zeggen want ik vind ze echt super fijn.
Er staat op de verpakking ook dat hij tegen temperaturen kan van -40°C tot +240°C. Dit vind ik persoonlijk heel fijn want dan weet ik zeker dat ik niet hoef op te passen als je iets gloeiend heet uitkrabt.
De krabbers hebben een vorm van een druppel, door deze vorm houdt hij heel fijn vast. Ik heb de 2 verschillende kleuren namelijk roze en groen. Dit waren de leukste kleuren die er hingen.



Als je vragen hebt stel ze bij de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten