maandag 19 maart 2012

Boek: 1001 cupcakes koekjes en andere zoete zonden

Titel : 1001 cupcakes koekjes en andere zoete zonden
Adviezen gegeven: Susanna Tee
Blz. 304
Aantal recepten: 1001
Prijs: €14,99 - €9,99
Taal: Nederlands
Toen ik naar de boek en buro ging zag ik een hele tafel vol met boeken over taarten cupcakes, cake pops en al die andere lekkere dingen die veel te slecht voor je zijn. Ik kan natuurlijk uren bij z'n tafel blijven staan alleen heb je daar dan op dat moment natuurlijk de tijd niet voor. Naar ongeveer toch nog wel een kwartiertje te hebben staan kwijlen heb ik voor dit boek gekozen.
Waar voor je geld.
Ik heb nu toch al een kleine verzameling boeken en dit boek kan ik dan ook met trots weer erbij zetten (niet dat daar nog plaats voor is..,)
Er staan 1001 recepten in ook al noemen zij een variatie al een nieuw recept vind ik het toch nog redelijk veel.
Wat staat er in.
Ze hebben in het boek een verdeling gemaakt onder: cupcakes, koekjes, brownies en plaatkoek, muffins en zoete traktaties. Het is een heerlijk boek om lekker door te bladeren en  inspiratie op te doen. Ik ga ook zeker dingen maken uit dit boek maar dat hoor je later dan wel.

Vragen zijn welkom.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten