dinsdag 1 mei 2012

Leuker dan een Bloemetje,

Natuurlijk, dat heb ik weer, verdwaald in een stad die je totaal niet kent. Ik heb het gevraagd aan mensen:'

Eerst een man: na 300 meter heb je een busstation (lange 300 meter maar kon hem niet vinden),
Een vrouw: als je hier rechtdoor loopt kom je op de goede weg uit ( kwam wel bij een weg uit maar wist niet dat een bus op een fietspad stopte) weer een man: Hier gewoon door lopen dan kom je er vanzelf (ja hoor eindelijk gevonden) stond ik natuurlijk eerst aan de verkeerde kant van de weg. Toen na de andere kant gerend en toen was ik natuurlijk ook nog eens me ov-chipkaart kwijt. Ik in paniek me vader opgebeld en die zei: bel opa maar. Uiteindelijk heeft me opa opgehaald en bij het werk afgezet. Lief toch.

En na het hele avontuur heb je weer een rede om een taart(je) te maken. Eindelijk kon ik mijn Mini Cake Pan Set van Wilton uitproberen. Ik heb het met de biscuitmix van Funcakes gedaan en toen de maar van 15cm (de kleinste) aangehouden en dit is dus precies genoeg om ze alle vier te vullen. Wat had ik weer geluk.

Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en ze gaven een feestje voor de familie, een mooie gelegenheid om ook het taartje aan mijn opa te geven. Hij was er heel blij mee en als ik weet wat hij er van vond horen jullie het nog wel.



Ik heb het taartje gevuld met pudding in de smaak citroen-kwarktaart, en bekleed en gedecoreerd met fondant,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten