zondag 29 april 2012

Boek: Bijzondere Taartdecoratie, Sue McMahon

Titel : Bijzondere Taartdecoratie
Schrijfster: Sue McMahon
Blz. 128

Prijs: €14,95
Taal: Nederlands



Dit is z'n boek dat ik echt niet meer weet hoe ik eraan kom maar ik echt heel vaak even inkijk. Je kunt dit boek echt wel gebruiken als je beginner bent maar er staan ook leuke dingen in als je meer
                                    gevorderd bent.

Het boek begind met hoe bak je een taart, hoe maskeer je een taart, een paar recepten en verder kun je in dit hoofdstuk heel veel tips lezen. Hierna komt er een hoofd stuk met daarin de taart bekleden. Ze leggen dan precies uit hoe je hem moet bekleden.

Hierna volgen 2 decoratie hoofdstukken namenlijk, Zacht Glazuur en Basis decoraties hier in vind je recepten voor een glazuur die je kan smeren maar ook een paar die je kan spuiten en je vind de basisdecoratie (zoals de titel al zei..,)

Chocolade komt ook aanbod in de volgend hoofdstuk. Hier vind je dingen voor mensen die dit het eerst doet maar er zit ook uitdaging in voor mensen die dit al kunnen zoals bijvoorbeeld modeleren

Dan volgt er een hoofdstuk met modeleren van dieren hierin vind je bijvoorbeeld een krokodil maar ook een eendje of kikker. Hierna komt de kindertaarten en ook suikerbloemen komen aanbod.

Ik heb veel geleerd van het boek en ook veel leuke dingen gelezen. Ik kan dit boek aan iedereen aanraden

Vragen zijn welkom!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten