dinsdag 27 maart 2012

Cadeautje gehad., en ik ben niet eens jarig

Soms loop je in de winkel en dan zie je dingen liggen met de gedachtes "leuk maar heb ik het niet nodig en zou ik het gebruiken als ik het koop en dan heb je het toch stiekem gepakt en als je dan het idee hebt; nou laat ik eens gaan afrekenen dan leg je het toch weer weg.

Hebben jullie dat nooit? Nou dit was echt weer zo iets. Zo vaak naar gekeken maar dan dacht ik altijd wat kan ik er nou mee.

Ik heb hem nu gekregen. Zo maar dat vond ik echt zo leuk. En nu zie ik pas dingen wat ik er mee kan en ben echt blij. Ik kan bijna wel zeggen dat ik niet meer zonder kan. Het is echt een aanvulling op mijn collectie.

Wat heb ik dan gekregen, nou dit:
Modelling Tool - Bulbulous Cone


PME round & wavy Edge Cutter set van 4


Reacties zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten